מחלקת מדידות ושמאים

בחברת בדק מס צוות מקצועי של מודדים ושמאי מקרקעין, שתפקידם, בין השאר, למדוד את הנכס של הלקוח על פי הקריטריונים של הרשות המקומית שאליה הוא שייך.

הרשויות המקומיות משתמשות באמצעים שונים ומגוונים בבואן לבצע מדידות והערכות שווי נכס. בין השאר הן מבצעות מדידות פיזיות (ומשנות את שיטת המדידה, דהיינו: חיוב שטחים שלא חויבו בעבר, שטחים משותפים, מרפסות, מעברים וכו') ומשתמשות באמצעים טכנולוגיים שונים (לרבות מכשירי לייזר ותצלומי אוויר). הרשויות גם נוטות לא פעם לבצע שינויי סיווג לצורך קביעת ארנונה, ועושות שימוש נרחב בפרשנות יצירתית בפסיקות בתי המשפט – שלא תמיד עולה בקנה אחד עם המציאות בשטח.

השינויים התכופים בשיטות המדידה וההערכה של הרשויות, גורמים לעתים קרובות להעלאה חדה (לעתים בעשרות אחוזים) של חיובי הארנונה לעומת החיובים ששולמו בשנים הקודמות.

המודדים ושמאי המקרקעין של בדק מס מגיעים לנכס של הלקוח ומבצעים מדידות והערכות שווי לצורך חיוב ארנונה.

כאנשי מקצוע מיומנים, מומחים בארנונה ובמיסוי עירוני, המודדים של בדק מס מכירים את הגדרות צווי הארנונה של כל רשות ורשות (בישראל כ-260 רשויות שונות), ובכל רשות נערכת המדידה על פי הגדרות צו הארנונה שלה.

עליית רמת התחכום בפעילותן של הרשויות המקומיות, והרחבת השימוש בכלים משפטיים שונים, מחייבות את בעלי הנכסים להצטייד בכל כלי ואמצעי לבדיקת אמיתות החיובים והתשלומים לרשות המקומית, בכל שנה מחדש. בבדק מס תקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר, ואת ההפחתה המקסימלית בחיובים.

סגירת תפריט
Call Now Button דילוג לתוכן